Onsdag 3. juni blir det vaskedugnad på bedehuset kl 18. Det som skal gjøres er og vaske alle vinduene innvendig og utvendig. Vaske/rense alle stoler/benker, samt rense teppet i midtgangen.
Vårrengjøring:
* Rake plenen og gjødsle
* Sette robotklipperen i drift
* Spyle og koste langs veggene
* Rydde bort snøskuffer
* Henge opp hyller på lageret
* Plukke søppel
* Kontrollere tak og taksluk utvendig
Håper så mange som mulig har mulighet til å komme.